Serwis

SERWIS CENTRALNY

FESTOOL POLSKA Sp. z o.o.
Sokołów, ul. Sokołowska 47a
05-806 Komorów
Gmina Michałowice

Tel. +48 (22) 122-74-20
E-mail: [email protected]


    
INSTRUKCJE OBSŁUGI( kliknij by otworzyć )


Zlecenie naprawy gwarancyjnej oraz pogwarancyjnej:


Wysyłka maszyny na koszt Serwisu za pośrednictwem poczty kurierskiej bezpośrednio do naszego Działu Serwisu:

__________________________________________________________________________________________

 


Ochrona przed kosztami napraw

Koniec z uciążliwymi kosztorysami i fakturami. W ramach SERVICE all-inclusive, Festool oferuje obszerną gwarancję na Państwa maszynę przez okres 36 miesięcy.
Gwarancją objęte są oprócz tradycyjnych wad materiałowych i produkcyjnych również części eksploatacyjne (np. akumulatory, szczotki węglowe, łożyska kulkowe, pierścienie uszczelniające oraz przełączniki).

Pełne zestawienie części eksploatacyjnych objętych gwarancją ochrony kosztów znajduje się w Katalogu części zamiennych

Pozwala to Państwu zaoszczędzić czas i pieniądze, które teraz możecie zainwestować w rozwój swojej Firmy.

Wymiana w przypadku kradzieży

Twoje narzędzie zniknęło. Zostało skradzione. To wprawdzie denerwujące, ale nie ma powodu tracić spokoju. Po wniesieniu niewielkiego wkładu własnego 560 PLN netto, przez pierwsze trzy lata będziesz miał prawo otrzymać nowe narzędzie. Najważniejsze jest, abyś mógł wrócić do pracy tak szybko, jak to tylko możliwe. 

Jak możesz skorzystać z tej usługi?

  • Zarejestruj swoje nowe narzędzie do Gwarancji all-inclusive w ciągu 30 dni od zakupu.
  • W przypadku kradzieży należy niezwłoczne zgłosić zdarzenie policji.
  • Następnie w ciągu 5-ciu dni należy przedstawić zgłoszenie kradzieży Dystrybutorowi.
  • Po wniesieniu wkładu własnego w wysokości 560 PLN netto (690 PLN brutto)*, otrzymasz nowe narzędzie Festool.

Jak to dokładnie działa? 

W przypadku kradzieży otrzymasz od nas nowe urządzenie w zamian za skradzione. Wystarczy jedynie, że wpłacisz 560 PLN netto (690 PLN brutto)*. Nie ponosisz żadnych innych kosztów. Usługa ta dotyczy wszystkich narzędzi Festool zarejestrowanych do Gwarancji all-inclusive, przez okres trzech lat od daty widniejącej na oryginalnym dowodzie zakupu. Wymienione urządzenie nie podlega ponownie ochronie przed kradzieżą. 

Aby skorzystać z tej usługi serwisowej należy niezwłocznie zgłosić kradzież odpowiedniej jednostce policji. Zgłoszenie wraz z dowodem zakupu należy przedłożyć w ciągu pięciu dni od kradzieży Dystrybutorowi Festool, który przekaże te dokumenty do naszej weryfikacji.
Po sprawdzeniu dokumentacji, zostaniesz poinformowany o statusie sprawy i możliwości odbioru narzędzia u Twojego Dystrybutora, po uiszczeniu w/w wkładu własnego.

* Dla produktów kategorii Power Station obowiązuje inna kwota wpłaty własnej w wysokości 4.500 PLN netto (5535 PLN brutto).

Kliknij i dowiedz się więcej o Warunkach Gwarancji all-inclusive



x