Twoje zamówienie
Twój koszyk jest pusty.
Dodaj produkty do koszyka i zrealizuj zamówienie.
-
Cięcie
Cięcie
Nowoczesne systemy cięcia wyposażone w stabilne, precyzyjne i wytrzymałe ostrza diamentowe.
-
Frezowanie
- Uchwyty zaciskowe
- Prowadnice, szablony, adaptery i cyrkle
- Pierścienie do kopiowania OF 900 / OF 1010
- Pierścienie do kopiowiania OF 1400
- Pierścienie do kopiowania OF 2200
- Połączenia jaskółczy ogon VS600
- System wiercenia rzędów otworu
- Wyposażenie freza z płytkami do wpustów, do wpustów z płytkami wymiennymi , HW jednoostrzowy
- 8 mm do wpustów, ostrze czołowe HW
- 8 mm do wpustów z węglika, ostrze czołowe HW
- 8 mm do zaokrągleń HW łożysko kulkowe
- 8 mm spiralne do wpustów, ostrze czołowe HS
- 8 mm spiralne do wpustów z węglika, ostrze czołowe HW
- 8 mm z płytkami do wpustów, jednoostrzowe czołowe HW
- 8 mm półwałkowy HW łożysko kulkowe
- 8 mm do fazowania HW łożysko kulkowe
- 8 mm z płytkami do fazowania HW łożysko kulkowe
- 8 mm do wgłębień półokrągłych HW
- 8 mm do wgłębień półokrągłych HW łożysko kulkowe
- 8 mm do rowków HW
- 8 mm do wyrównywania HW łożysko kulkowe
- 8 mm z płytkami do wyrównywania HW łożysko kulkowe
- 8 mm wyrównująco - fazujący łożysko kulkowe
- 8 mm wiertłofrez HW
- 8 mm do wręgów HW łożysko kulkowe
- 8 mm z płytkami do wręgów HW łożysko kulkowe
- 8 mm do płetwin i wczepów z podcinakiem
- 8 mm do płetwin i wczepów
- 8 mm do uchwytów HW łożysko kulkowe
- 8 mm do materiałów klejonych HW
- 8 mm do napisów
- 8 mm do wpustów w kształcie V
- 8 mm do płyt gipsowo-kartonowych HW
- 8 mm do otworów pod okucia HW z łamaczem wióra
- 8 mm do kołków HW
- 8 mm wiertłofrez do otworów przelotowych HW
- 8 mm dwupromieniowy HW łożysko kulkowe
- 8 mm profilowy HW
- 8 mm do wpustów T HW
- 8 mm profilowy do wypustów, HW łożysko kulkowe
- 8 mm do kontrprofili z wypustem łożysko kulkowe
- 8 mm do aluminium HS
- 8 mm krążkowy do wpustów, HW
- 12 mm do fazowania HW
- 12 mm do poręczy HW
- 12 mm do wgłębień półokrągłych HW
- 12 mm do wpustów, ostrze czołowe HW
- 12 mm do zaokrągleń HW łożysko kulkowe
- 12 mm stopniowy HW
- 12 mm z płytkami do wpustów HW
- 12 mm z płytkami do wpustów, jednoostrzowe czołowe HW
- 12 mm z płytkami do wyrównywania HW łożysko kulkowe
- bezpośredni uchwyt stożkowy, frezy do wpustów, jednoostrzowe, ostrze czołowe HW
- do OFK
- Trzpień frezarski do freza krążkowego do wpustów
Frezowanie
Frezarki przeznaczone do profesjonalnych zadań w warsztatach stolarskich, ciesielskich i na budowie.
-
Odsysanie
Odkurzanie
Nowoczesne i profesjonalne odkurzacze, przeznaczone do skutecznej eliminacji różnego rodzaju pyłów.
-
Oklejanie
Oklejanie
Nowoczesne okleiniarki obrzeży, dzięki którym praca jest szybka, precyzyjna i bez strat materiałów.
-
Budownictwo
Budownictwo
Narzędzia przeznaczone do pracy na budowie, znacznie ułatwiające prace budowlane i zwiększające ich efektywność.
-
Praca półstacjonarna
Praca półstacjonarna
System pracy półstacjonarnej, pozwalający na dokładniejsze i wygodniejsze wykonywanie zadań.
- Struganie
-
Systainery i walizki
Systainery i walizki
Systemy Systainer i Sortainer zapewnią możliwość doskonałej organizacji warsztatu.
-
Szlifowanie i polerowanie
Szlifowanie i polerowanie
Różnorodne szlifierki i akcesoria do gładzenia ścian podczas budowy oraz remontów, a także do wyrównywania powierzchni.
-
Wiertarko-wkrętarki
Wiertarko-wkrętarki
Wiertarki udarowe, wiertarko-wkrętarki akumulatorowe i oprzyrządowanie z bogatym wyborem wierteł i akumulatorów.
- Akcesoria
Czy używać oleju sprężarkowego czy samochodowego do kompresora tłokowego?
Czy używać oleju sprężarkowego czy samochodowego do kompresora tłokowego?
Dlaczego oryginalny olej WKTT pozwala osiągnąć kompresorom kilkunastoletnie resursy między-remontowe i dlaczego samochodowy olej silnikowy im w tym nie pomoże?
Na przykładzie silnikowego oleju mineralnego 15W-40.
Czas pracy / zakładane interwały / „żywotność” oleju
Olej sprężarkowy WKTT przeznaczony jest do wymiany po ok. 1000 h pracy. Olej silnikowy mineralny 15W-40 z założenia wymieniany co ok. 10 000 km jazdy, przy założeniu średniej prędkości 70 km/h przygotowany jest do pracy przez ok. 143 h czyli 6 dni (10000/70=143).
W przypadku sprężarek i olejów do ich smarowania kluczową kwestią jest zapobiegnięcie zapłonowi i wybuchowi. Środowisko pracy sprężarki sprzyja tworzeniu atmosfery wybuchowej. Mamy sprężony tlen z powietrza, paliwo/olej i duże ilości ciepła wydzielanego w procesie kompresji.
Oleje silnikowe często są silnie detergentowane, co oczywiście ma pozytywny wpływ na czystość silnika. Zastosowanie klasycznego, detergentowanego oleju silnikowego w układzie sprężarkowym będzie skutkowało powstaniem osadów węglowych, których obecność w sprężarce znacznie obniża żywotność urządzenia.
Lepkość kinematyczna / robocza
Warto zwrócić również uwagę na niepokrywające się charakterystyki lepkościowe oleju sprężarkowego WKTT, w klasie lepkości ISO VG 100 i oleju silnikowego wielosezonowego 15W-40 według klasyfikacji SAE.
Przykładowe dane dla popularnych olejów samochodowych:
Wyższa lepkość robocza skutkuje większymi oporami ruchu, niższą wydajnością i generowaniem większych ilości ciepła. To z kolei potęguje degradację oleju, zwiększa ilość osadów i pięknie wspiera procesy przegrzewania i zacierania urządzenia. Tylko czy o to nam chodzi?
Olej WALTER WKTT to:
- Dobra wytrzymałość filmu smarnego zapewniająca odpowiednie doszczelnienie tłoków, zapobiegająca stratom mocy na rzecz tarcia i służąca utrzymaniu wydajności sprężarki w czasie.
- Ochrona przeciwzużyciowa części pozostających w kontakcie (tłok/tuleja).
- Właściwości przeciwwapienne aby zapobiegać pienieniu środka smarnego -> spieniony olej nie smaruje wydajnie.
- Dyspergowalność aby zapobiegać odkładaniu zanieczyszczeń organicznych, pyłu i cząstek metali na zaworach.
- Właściwości antyoksydacyjne aby wydłużyć interwały wymiany i ograniczać konieczność dodatkowego serwisowania zaworów i kolektorów wylotowych.
Rozumiemy, że możesz mieć duszę eksperymentowania, dlatego nasz dział serwisu chętnie pomoże Ci dotrzeć do bezpiecznego brzegu, kiedy zakończysz czas eksperymentów.