Przesyłka już 19,90złod 500zł dostawa gratis!

Stan: 02.09.2024

Gratulujemy Państwu zakupu nowego urządzenia Festool. Od 06.03.2013 r., rejestrując swoje nowe urządzenie Festool online w ramach gwarancji all-inclusive, otrzymają Państwo bezpłatną gwarancję ochrony przed kosztami (kompleksowa naprawa gratis) na okres 36 miesięcy od daty zakupu oraz mają Państwo prawo do dodatkowych usług serwisowych. Dokonując rejestracji online wyrażają Państwo zgodę na poniższe warunki gwarancji.

1 Warunki ogólne i rejestracja

1.1 Jeżeli punkty 1.7 i 3.1 nie stanowią wyraźnie inaczej, w przypadku pomyślnej rejestracji Festool GmbH (zwana dalej „Festool”) oferuje na wszystkie nowe urządzenia elektryczne i pneumatyczne Festool (zwane dalej „urządzeniami”) gwarancję ochrony przed kosztami oraz dodatkowe usługi zgodnie z warunkami niniejszej Umowy, o ile są Państwo klientem końcowym, osobą fizyczną lub prawną, z siedzibą lub miejscem zamieszkania w Polsce. Festool nie udziela gwarancji oraz nie świadczy dodatkowych usług serwisowych wobec partnerów handlowych Festool, osób wypożyczających maszyny i pośredników sprzedaży.

1.2 Niniejsze warunki mają również zastosowanie do zestawów akumulatorów litowo-jonowych, ładowarek akumulatorów i lamp akumulatorowych (zwanych dalej również "urządzeniami"), chyba że poniższe postanowienia stanowią inaczej.

1.3 Warunkami skorzystania ze świadczeń gwarancyjnych i serwisowych objętych gwarancją all-inclusive są:

  • zakup w Festool lub u autoryzowanego partnera handlowego Festool
  • rejestracja online do MyFestool w ciągu 100 dni od daty zakupu na oryginalnym dowodzie zakupu na stronie: www.festool.pl/myfestool
  • Załadowanie rachunku lub potwierdzenia odbioru dostawy do sprawdzenia podanej daty zakupu

1.4 Po pomyślnej rejestracji otrzymają Państwo e-mail z linkiem do Państwa certyfikatu gwarancji. Odnosi się on zawsze tylko do zarejestrowanego urządzenia.

1.5 Na podstawie tychże warunków gwarancji Festool przyznaje dodatkowe prawa, które obowiązują oprócz Państwa umownych oraz ustawowych praw do roszczeń z tytułu wad. Z warunkami gwarancji nie wiąże się zniesienie, ograniczenie lub też inna zmiana umownych lub ustawowych praw do roszczeń z tytułu wad.

1.6 Udzielenie świadczeń gwarancyjnych lub dodatkowych usług serwisowych nie skutkuje przedłużeniem czasu gwarancji, ani nie rozpoczyna nowego okresu gwarancyjnego.

1.7 Jeżeli umowa zakupu jest nieważna, nieskuteczna lub została anulowana, dane urządzenie zostaje wyłączone z gwarancji. Jeżeli dla urządzenia wystawiono już certyfikat gwarancji, traci on swoją ważność.

1.8 Pakiety akumulatorów litowo-jonowych, ładowarki akumulatorów i lampy akumulatorowe nie wymagają oddzielnej rejestracji opisanej w punkcie 1.3. Zamiast rejestracji należy załączyć oryginalny dowód zakupu zgodnie z punktem 2.5 w celu skorzystania z warunków serwisu i gwarancji. Pozostałe ogólne warunki nadal mają zastosowanie.

2 Warunki gwarancji kompleksowej naprawy gratis przez 36-miesięcy

2.1 Okres gwarancji wynosi 36 miesięcy i rozpoczyna się od daty podanej na oryginalnym dowodzie zakupu.

2.2 Świadczenie gwarancyjne jest realizowane w taki sposób, że wadliwe części urządzenia wedle naszego wyboru są nieodpłatnie naprawiane lub wymieniane na części w pełni sprawne (poprawka) lub całe urządzenie jest wymieniane nieodpłatnie (gwarancja ochrony przed kosztami). Wymienione części lub urządzenia przechodzą na własność Festool GmbH. Dalsze roszczenia gwarancyjne są wyłączone.

2.3 Przypadek roszczenia gwarancyjnego zachodzi wtedy, gdy

  • dostarczone urządzenie w sposób dający się udowodnić nie jest wolne od wad materiałowych i produkcyjnych.
  • części eksploatacyjne (a zwłaszcza szczotki węglowe, łożyska kulkowe, mankiety gumowe, akumulatory, pierścienie uszczelniające oraz przełączniki) są w sposób możliwy do udowodnienie uszkodzone w następstwie naturalnego zużycia podczas prawidłowego użytkowania urządzenia. Końcową listę części objętych gwarancją zawiera katalog części zamiennych pod adresem www.festool.de/ekat.

2.4 Przypadek świadczenia gwarancyjnego nie zachodzi,

  • w razie uszkodzenia materiałów eksploatacyjnych oraz wyposażenia, przede wszystkim takich elementów jak talerzy szlifierskich, stóp szlifierskich, kabli plug-it, brzeszczotów pił, frezów, mieszadeł, noży, zestawów do cięcia oraz narzędzi wiertarskich;
  • jeśli podczas podłączania, instalacji, uruchamiania, eksploatacji, użytkowania i konserwacji urządzeń wystąpiły jakiekolwiek niezgodności z instrukcją obsługi i innymi dokumentacjami poszczególnych urządzeń.
  • w przypadku użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem w inny sposób, zwłaszcza oddziaływania siły zewnętrznej (zwłaszcza w razie upadku lub uderzenia.
  • w przypadku wad w urządzeniach, powstałych w szczególności na skutek zastosowania nieoryginalnego osprzętu lub nieoryginalnych części zamiennych.
  • w urządzeniach, w których dokonano zmian lub uzupełnień, w szczególności w urządzeniach, które zostały rozmontowane.
  • w przypadku użytkowania powodującego silne zużycie eksploatacyjne, w szczególności podczas eksploatacji ciągłej w przemyśle lub przy trwałym ponadprzeciętnym obciążaniu urządzenia.

2.5 Zakres oraz zgłaszanie roszczeń z tytułu gwarancji

Roszczenia z tytułu gwarancji należy przedłożyć Festool niezwłocznie po stwierdzeniu wady oraz w trakcie trwania okresu gwarancyjnego w formie pisemnej. W tym celu należy przedłożyć lub przesłać dane narzędzie wraz z oryginalnym dowodem zakupu, który zawiera informacje o dacie zakupu oraz nazwie produktu, sprzedawcy lub jednemu z wymienionych pod adresem www.festool.de punktów obsługi klienta.

2.6 Obowiązek sprawdzenia i powiadomienia w przypadku przedsiębiorców

W przypadku nabycia urządzenia przez handlowca w myśl § 1 HGB (kodeks handlowy) roszczenia z tytułu gwarancji wymagają przeprowadzenia kontroli urządzeń niezwłocznie po ich otrzymaniu oraz pisemnego powiadomienia Festool o widocznych wadach niezwłocznie, a najpóźniej po upływie dwóch tygodni od otrzymania urządzeń, natomiast o wadach ukrytych niezwłocznie po ich wykryciu pisemnego powiadomienia autoryzowanego sprzedawcy lub Festool GmbH.

2.7 Opłata za dekontaminację urządzenia H

Wysyłając urządzenia klasy pyłowej H do naprawy do jednego z punktów obsługi klienta, wymienionych pod adresem www.festool.de, Festool ma prawo obciążyć Klienta opłatą ryczałtową w wysokości 100 € za odkażanie produktu. Dotyczy to również napraw w ramach gwarancji.

3 Państwa dodatkowe usługi serwisowe Festool

3.1 36 miesięcy wymiany w przypadku kradzieży

3.1.1 W przypadku kradzieży dostarczymy Państwu jednorazowo w zamian nowe urządzenie (tylko podstawowe urządzenie, bez wariantów w zestawie), bez dodatkowych kosztów ubezpieczenia, po wpłacie udziału własnego w wysokości 125 € netto (bez VAT). W przypadku produktów z kategorii Power Station obowiązuje inna kwota wkładu własnego w wysokości 1000 € netto (bez VAT). Festool zapewnia to świadczenie w przypadku wszystkich zarejestrowanych urządzeń Festool przez okres 36 miesięcy od daty zakupu potwierdzonej na oryginalnym dowodzie zakupu. Wymienione urządzenie nie podlega ponownie ochronie przed kradzieżą.

Wymienionego urządzenia nie można ponownie zareklamować. Wymienione urządzenie jest objęte gwarancją przez pozostały okres gwarancyjny skradzionego urządzenia (obliczony na podstawie punktu 2.1, skrócony o okres gwarancji, który już upłynął) i usługami w ramach gwarancji all-inclusive. Nie narusza to ustawowych praw z tytułu wad wymienionego urządzenia.

Jeżeli i gdy produkt nie jest już zawarty w naszym aktualnym portfolio produktów, a ponadto jego zapasy wyczerpały się, roszczenie dostawy nowego urządzenia z zachowaniem dalszych warunków zostaje przekształcone w roszczenie dostawy innego urządzenia z naszego aktualnego portfolio produktów z niewiążącą propozycją ceny (MSRP) odpowiadającej zastąpionemu produktowi zgodnie z wyborem klienta. Państwa dotychczas posiadane urządzenie przechodzi na naszą własność.

3.1.2 Aby skorzystać z tej usługi serwisowej należy zgłosić kradzież niezwłocznie odpowiedniej jednostce policji. Zgłoszenie wraz z Państwa certyfikatem gwarancji należy przedłożyć w ciągu pięciu dni od kradzieży Państwa partnerowi handlowemu Festool. Przekaże on dokumenty do Festool w celu sprawdzenia.

3.1.3 Po wykonaniu kontroli i wyrażeniu przez Festool zgody, zostaną Państwo poinformowani o statusie, a nowe narzędzie będzie można odebrać u Państwa partnera handlowego Festool po uiszczeniu w/w udziału własnego.

3.2 10 lat gwarancji dostępności części zamiennych (wymiana części oryginalnych)

Gwarantujemy, że po zakończeniu produkcji urządzenia części zamienne będą dostępne jeszcze przez co najmniej 10 lat. Jeżeli i gdy część zamienna nie jest już zawarta w naszym aktualnym portfolio produktów, a ponadto nie możemy jej już zapewnić, roszczenie naprawy w warsztacie Festool stosownej części zamiennej z zachowaniem dalszych warunków zostaje przekształcone w roszczenie dostawy nowego urządzenia z naszego aktualnego portfolio produktów z niewiążącą propozycją ceny (MSRP) odpowiadającej niedostępnemu typowi urządzenia zgodnie z wyborem klienta. Państwa dotychczas posiadane urządzenie przechodzi na naszą własność.

4 Postanowienia końcowe

4.1 Ochrona danych

Dane osobowe, które otrzymujemy (np. imię, nazwisko, adres) wraz z rejestracją Państwa narzędzia do gwarancji all-inclusive (załadowanie rachunku), będą gromadzone, przetwarzane i używane wyłącznie do celów realizacji usług z tym związanych. Podstawę prawną w tym zakresie stanowi art. 6 ust. 1 lit. b) RODO. Jeżeli usuną Państwo swoje konto MyFestool lub usuną Państwo urządzenie z zestawienia narzędzi, będziemy nadal przechowywać Państwa dane osobowe wymagane do realizacji umowy do momentu wygaśnięcia gwarancji.

Z wszystkich danych będzie korzystał Festool oraz FESTOOL POLSKA Sp. z o.o. Ponadto dane mogą być przekazywane do TTS Tooltechnic Systems AG & Co. KG. Podstawę prawną w tym zakresie stanowi nasz interes jako przedsiębiorstwa, art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Nie będą one przekazywane pozostałym przedsiębiorstwom zewnętrznym, ani przekazywane w jakikolwiek inny sposób do celów reklamowych. Więcej informacji na temat ochrony danych można znaleźć na stronie www.festool.de/rechtliches/datenschutz.

4.2 Zmiana danych Klienta

W przypadku zmiany Państwa danych Klienta, Festool prosi o dokonanie niezwłocznej zmiany w Państwa bezpłatnym koncie MyFestool pod adresem www.festool.de/myfestool. Festool nie może ponosić kosztów wynikających z nieaktualnych danych.

4.3 Zmiany usług

zastrzega sobie prawo zaprzestania świadczenia, uzupełnienia lub zmiany usług gwarancyjnych i lub też niniejszych warunków użytkowania w części lub w całości, przy zachowaniu stosownego terminu, a w przypadku wystąpienia ważnego powodu również bez zachowywanie tego terminu, przy odpowiednim zagwarantowaniu Państwa interesów.

4.4 Postanowienia końcowe

4.4.1 Wszystkie usługi podlegają zastrzeżeniu, że nie istnieją żadne przeszkody w ich realizacji wynikające z przepisów krajowych lub międzynarodowych, w szczególności przepisów dotyczących kontroli eksportu, embarga lub innych sankcji.

4.4.2 Jeżeli Festool z powodu siły wyższej nie będzie mógł spełnić świadczeń gwarancyjnych, w szczególności naprawić lub dostarczyć urządzeń, Festool będzie zwolniony z obowiązku spełnienia świadczenia na czas trwania przeszkody i rozsądny okres rozruchu, bez obowiązku wypłaty odszkodowania. To samo dotyczy sytuacji, w której Festool nie jest w stanie wywiązać się ze swoich zobowiązań gwarancyjnych z powodu nieprzewidzianych okoliczności, za które Festool nie ponosi odpowiedzialności, w szczególności z powodu strajków, środków urzędowych, niedoborów energii, przeszkód w dostawie u dostawcy lub znacznych zakłóceń operacyjnych, lub jeśli takie okoliczności nadmiernie utrudniają lub tymczasowo uniemożliwiają wykonanie zobowiązania. Dotyczy to również sytuacji, gdy okoliczności te wystąpią u podwykonawcy, a także gdy Festool jest już w zwłoce.

4.4.3 Obowiązuje prawo Republiki Federalnej Niemiec z wykluczeniem Konwencji Narodów Zjednoczonych o międzynarodowej wymianie towarów (CISG).

4.4.4. Dla handlowców z siedzibą w Niemczech w chwili zarejestrowania gwarancji sądem rozpatrującym wszelkie spory wynikające z gwarancji będzie sąd właściwy dla siedziby Festool GmbH. W pozostałym zakresie w odniesieniu do miejscowej i międzynarodowej odpowiedzialności obowiązują stosowne przepisy prawa.

4.4.5. W przypadku gdyby jedno z postanowień gwarancji było lub stało się w całości lub w części nieskuteczne lub niewykonalne, lub też gdyby w niniejszej gwarancji znalazła się luka, nie narusza to ważności pozostałych postanowień. W miejsce nieskutecznego lub niewykonalnego postanowienia obowiązuje jako uzgodnione takie postanowienie skuteczne lub wykonalne, które jest najbliższe intencji owego postanowienia nieskutecznego lub niewykonalnego. W przypadku luki, jako uzgodnione obowiązuje takie postanowienie, które odpowiada temu, co mogłoby zostać uzgodnione zgodnie z intencją niniejszej gwarancji.

Loading...