Informacje

Serwis

SERWIS CENTRALNY

FESTOOL POLSKA Sp. z o.o.
Sokołów, ul. Sokołowska 47a
05-806 Komorów
Gmina Michałowice

Tel. +48 (22) 122-74-20
Fax. +48 (22) 122-74-26
E-mail: serwis@festool.com

Logistyka
Tel. +48 (22) 122-74-25    
    
INSTRUKCJE OBSŁUGI( kliknij by otworzyć )


Zlecenie naprawy gwarancyjnej oraz pogwarancyjnej:


Wysyłka maszyny na koszt Serwisu za pośrednictwem poczty kurierskiej bezpośrednio do naszego Działu Serwisu:

  • wypełnić formularz zgłoszenia naprawy
  • dołączyć kopię dowodu zakupu i certyfikat rejestracji SERVICE all-inclusive 
  • zapakować maszynę w taki sposób, aby uniknąć uszkodzeń transportowych

__________________________________________________________________________________________

 





Ochrona przed kosztami napraw

Koniec z uciążliwymi kosztorysami i fakturami. W ramach SERVICE all-inclusive, Festool oferuje obszerną gwarancję na Państwa maszynę przez okres 36 miesięcy.
Gwarancją objęte są oprócz tradycyjnych wad materiałowych i produkcyjnych również części eksploatacyjne (np. akumulatory, szczotki węglowe, łożyska kulkowe, pierścienie uszczelniające oraz przełączniki).

Pełne zestawienie części eksploatacyjnych objętych gwarancją ochrony kosztów znajduje się w Katalogu części zamiennych 

Pozwala to Państwu zaoszczędzić czas i pieniądze, które teraz możecie zainwestować w rozwój swojej Firmy.


PROSTE I BEZPIECZNE dzięki rejestracji w usłudze SERVICE all-inclusive.


Co należy zrobić?

• Zarejestrować zakupioną maszynę w SERVICE all-inclusive --> zgłoszenie do gwarancji online  
• W przypadku świadczenia gwarancyjnego:
   Przesłać urządzenie do serwisu Festool. Naturalnie kurier odbierze na życzenie, bezpośrednio od Państwa urządzenie do naprawy
   i dostarczy je z powrotem. Oczywiście bezpłatnie.

Ochrona przed kradzieżą – również na budowie*

Prostsze niż jakiekolwiek ubezpieczenie. SERVICE all-inclusive Festool daje Państwu 36-miesięczną ochronę na wypadek kradzieży. Niezależnie od miejsca dokonania kradzieży - w warsztacie, w samochodzie lub na budowie - otrzymacie Państwo za jedyne 400 PLN wkładu własnego nowe urządzenie. 

Szczegóły usługi

W przypadku kradzieży dostarczymy Państwu jednorazowo w zamian nowe urządzenie, bez dodatkowych kosztów ubezpieczenia, po wpłacie udziału własnego w wysokości 400 PLN. Festool zapewnia to świadczenie w przypadku wszystkich zarejestrowanych urządzeń Festool przez okres 36 miesięcy od daty zakupu potwierdzonej na oryginalnym dowodzie zakupu. Wymienione urządzenie nie podlega ponownie ochronie przed kradzieżą.

Aby skorzystać z tej usługi serwisowej należy zgłosić kradzież niezwłocznie odpowiedniej jednostce policji. Zgłoszenie wraz z certyfikatem rejestracji należy przedłożyć w ciągu pięciu dni od kradzieży Państwa Partnerowi handlowemu Festool. Przekaże on dokumenty do Festool w celu sprawdzenia.

Po wykonaniu kontroli i wyrażeniu przez Festool zgody, zostaną Państwo poinformowani o statusie, a nowe narzędzie będzie można odebrać
u Państwa Partnera handlowego po uiszczeniu w/w udziału własnego.


--> Formularz zgłoszenia kradzieży

Przypadek świadczenia gwarancyjnego zachodzi wtedy, gdy

  • dostarczone urządzenie, w sposób możliwy do udowodnienia, nie jest wolne od wad materiałowych i produkcyjnych
  • części eksploatacyjne (a zwłaszcza szczotki węglowe, łożyska kulkowe, mankiety gumowe, akumulatory, pierścienie uszczelniające oraz przełączniki) są, w sposób możliwy do udowodnienia, zużyte podczas prawidłowego użytkowania urządzenia. 


Listę części objętych gwarancją zawiera Katalog części zamiennych
 
Przypadek świadczenia gwarancyjnego nie zachodzi:

  • w razie uszkodzenia materiałów eksploatacyjnych oraz wyposażenia, a zwłaszcza talerzy szlifierskich, stóp szlifierskich, kabli plug-it, brzeszczotów, tarcz pilarskich, frezów, mieszadeł, noży, zestawów do cięcia oraz narzędzi wiertarskich;
  • jeśli podczas podłączania, instalacji, uruchamiania, eksploatacji, użytkowania i konserwacji urządzeń postępowanie odbiegało od instrukcji obsługi oraz pozostałej dokumentacji poszczególnych urządzeń;
  • w przypadku innego nieprawidłowego użytkowania, zwłaszcza oddziaływania siły zewnętrznej (w szczególności w przypadku upadku lub uderzenia).
  • w przypadku wad w urządzeniach, powstałych w szczególności na skutek zastosowania nieoryginalnego osprzętu lub nieoryginalnych części zamiennych.
  • w urządzeniach, w których dokonano zmian lub uzupełnień, w szczególności w urządzeniach, które zostały rozmontowane.
  • w przypadku użytkowania powodującego silne zużycie eksploatacyjne, w szczególności podczas eksploatacji ciągłej w przemyśle lub przy trwałym ponadprzeciętnym obciążaniu urządzenia. 

Wszystkie warunki gwarancji ochrony kosztów wymienione zostały w punkcie 2 --> Warunki serwisu Festool

Rejestracja w myFestool daje Państwu wiele korzyści. Na swoim koncie możecie Państwo np. w prosty sposób sprawdzić pozostały okres gwarancji wszystkich zarejestrowanych maszyn.