Panel klienta
Zaloguj / ZarejestrujBrak produktów
SERWIS CENTRALNY
FESTOOL POLSKA Sp. z o.o.
Sokołów, ul. Sokołowska 47a
05-806 Komorów
Gmina Michałowice
Tel. +48 (22) 122-74-20
Fax. +48 (22) 122-74-26
E-mail: serwis@festool.com
Logistyka
Tel. +48 (22) 122-74-25
INSTRUKCJE OBSŁUGI( kliknij by otworzyć )
Zlecenie naprawy gwarancyjnej oraz pogwarancyjnej:
Wysyłka maszyny na koszt Serwisu za pośrednictwem poczty kurierskiej bezpośrednio do naszego Działu Serwisu:
__________________________________________________________________________________________
Ochrona przed kosztami napraw
Koniec z uciążliwymi kosztorysami i fakturami. W ramach SERVICE all-inclusive, Festool oferuje obszerną gwarancję na Państwa maszynę przez okres 36 miesięcy.
Gwarancją objęte są oprócz tradycyjnych wad materiałowych i produkcyjnych również części eksploatacyjne (np. akumulatory, szczotki węglowe, łożyska kulkowe, pierścienie uszczelniające oraz przełączniki).
Pełne zestawienie części eksploatacyjnych objętych gwarancją ochrony kosztów znajduje się w Katalogu części zamiennych
Pozwala to Państwu zaoszczędzić czas i pieniądze, które teraz możecie zainwestować w rozwój swojej Firmy.
PROSTE I BEZPIECZNE dzięki rejestracji w usłudze SERVICE all-inclusive.
Co należy zrobić?
• Zarejestrować zakupioną maszynę w SERVICE all-inclusive --> zgłoszenie do gwarancji online
• W przypadku świadczenia gwarancyjnego:
Przesłać urządzenie do serwisu Festool. Naturalnie kurier odbierze na życzenie, bezpośrednio od Państwa urządzenie do naprawy
i dostarczy je z powrotem. Oczywiście bezpłatnie.
Ochrona przed kradzieżą – również na budowie*
Prostsze niż jakiekolwiek ubezpieczenie. SERVICE all-inclusive Festool daje Państwu 36-miesięczną ochronę na wypadek kradzieży. Niezależnie od miejsca dokonania kradzieży - w warsztacie, w samochodzie lub na budowie - otrzymacie Państwo za jedyne 400 PLN wkładu własnego nowe urządzenie.
Szczegóły usługi
W przypadku kradzieży dostarczymy Państwu jednorazowo w zamian nowe urządzenie, bez dodatkowych kosztów ubezpieczenia, po wpłacie udziału własnego w wysokości 400 PLN. Festool zapewnia to świadczenie w przypadku wszystkich zarejestrowanych urządzeń Festool przez okres 36 miesięcy od daty zakupu potwierdzonej na oryginalnym dowodzie zakupu. Wymienione urządzenie nie podlega ponownie ochronie przed kradzieżą.
Aby skorzystać z tej usługi serwisowej należy zgłosić kradzież niezwłocznie odpowiedniej jednostce policji. Zgłoszenie wraz z certyfikatem rejestracji należy przedłożyć w ciągu pięciu dni od kradzieży Państwa Partnerowi handlowemu Festool. Przekaże on dokumenty do Festool w celu sprawdzenia.
Po wykonaniu kontroli i wyrażeniu przez Festool zgody, zostaną Państwo poinformowani o statusie, a nowe narzędzie będzie można odebrać
u Państwa Partnera handlowego po uiszczeniu w/w udziału własnego.
--> Formularz zgłoszenia kradzieży
Przypadek świadczenia gwarancyjnego zachodzi wtedy, gdy
Listę części objętych gwarancją zawiera Katalog części zamiennych
Przypadek świadczenia gwarancyjnego nie zachodzi:
Wszystkie warunki gwarancji ochrony kosztów wymienione zostały w punkcie 2 --> Warunki serwisu Festool
Rejestracja w myFestool daje Państwu wiele korzyści. Na swoim koncie możecie Państwo np. w prosty sposób sprawdzić pozostały okres gwarancji wszystkich zarejestrowanych maszyn.
x